Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin mający zastosowanie do umów zawartych od dnia 01 lutego 2018 r.

I. Wstęp

1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym prowadzonym pod adresem www.coralsea.pl

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet

3. Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski. Wszelkie cła i podatki na sprzedawane towary zostały uregulowane. Dokładamy wszelkich starań, aby dane o produktach były rzetelnie opisane w ofercie.

4. Sprzedającym jest  Wiesław Czoch prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: PAWI Wiesław Czoch, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wpisany pod numerem NIP 7341493450, posiadający numer Regon 120841324, adres: ul. Niewodniczańskiego 100, 30-698 Kraków

(Uwaga! Odbiór osobisty pod innym adresem)

Malborska 136

30-624 Kraków

5. Kontakt z Sprzedającym można uzyskać:

Adres:

sklep firmowy PAWI 
e-mail [email protected]
telefon: 12 3074070 czynny Pn-Pt w godz. 9-16

6. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do dokonania zakupów w Sklepie Internetowym, Kupujący musi dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:

  • Przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
  • Minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768

II. Składanie zamówień

1. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego treści.

2. Wszystkie ceny za towary podane na stronie internetowej Sklepu Internetowego są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Koszty wysyłki towarów zależne są od wybranej przez Kupującego formy płatności oraz doręczenia i są podane w momencie składania zamówienia. Koszty wysyłki zawierają opłatę za pakowanie, transport i dostarczenie towaru.

3. Zamówienie składane jest poprzez stronę internetową www.coralsea.pl,

   zwierzęta nie wysyłamy w okresie zimowym od 1 listopada do 1 marca

4. Zamówienie uważa się za złożone jeśli Kupujący wypełni formularz zamówienia, poda dane kontaktowe takie jak: imię, nazwisko, adres email, adres doręczenia i złoży zamówienie poprzez wybranie przycisku „Zamawiam (zamówienie z obowiązkiem zapłaty)”.

5. Kupujący w momencie składania zamówienia wyraźnie potwierdza, że wie że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty, o czym jest informowany poprzez przycisk „Zamawiam (zamówienie z obowiązkiem zapłaty)”

III. Sposób i termin zapłaty

1. Płatność za zamówiony towar może nastąpić, zależnie od wybranej przez Klienta formy płatności:

a) za pobraniem (przy odbiorze towaru)-nie udostępniamy na obecną chwilę.
b) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (nazwa systemu) (niezwłocznie po złożeniu zamówienia)
c) przelewem na rachunek bankowy Sklepu Internetowego (w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia):

Przelewu należy dokonać na konto:

Dane beneficjenta:

PAWI Wiesław Czoch
Adres: ul. Niewodniczańskiego 100
30-698 Kraków

Numer konta: mBank 29 1140 2004 0000 3902 5889 1721
Tytułem: numer zamówienia lub/i imię i nazwisko osoby zamawiającej

2. Po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym www.coralsea.pl , zależnie od wybranej przez Kupującego formy płatności:

a) w przypadku wyboru opcji przesyłki za pobraniem, Sprzedający potwierdzi telefonicznie lub mailowo (na adres poczty elektronicznej Kupującego)  otrzymanie zamówienia - opcja nie udostępniona na obecną chwilę.
b) w przypadku wyboru opcji przesyłki za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Sprzedający, po otrzymaniu płatności, potwierdzi telefonicznie lub mailowo (na adres poczty elektronicznej Kupującego)  otrzymanie zamówienia
c) w przypadku wyboru opcji przelewu należy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia dokonać wpłaty na numer rachunku Sprzedającego podany powyżej. Wysokość wpłaty powinna wynosić równowartość wartości zakupionych towarów powiększonej o koszty wysyłki. Zamówienie jest automatycznie anulowane, jeżeli w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia rachunek bankowy Sprzedającego nie zostanie uznany podaną kwotą. Po otrzymaniu płatności, Sprzedający potwierdzi telefonicznie lub mailowo (na adres poczty elektronicznej Kupującego) otrzymanie zamówienia.

3. Na każdy sprzedany towar Sprzedający wystawia paragon lub fakturę VAT. Chęć otrzymania faktury VAT na zakupiony towar należy zgłosić w momencie składania zamówienia wraz z podaniem pełnych danych do faktury (w tym numeru NIP). Faktura Vat może zostać dołączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana na wskazany adres e-mail Kupującego w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, zależnie od wybranej przez Kupującego opcji.

IV. Szybka realizacja zamówienia

1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do kontaktu z Kupującym przed realizacją zlecenia.

2. Towar jest wysyłany pod adres wskazany w zamówieniu. Sprzedający poinformuje Kupującego o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźniać.

3. Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierskiej Inpost – zależnie od wybranej przez Kupującego formy. Po wybraniu opcji odbioru osobistego jest on możliwy pod adresem:



sklep coralsea.pl
ul. NMalborska 136
30-624 Kraków

4. Przesyłka dostarczana jest zgodnie z terminem podanym przy składaniu zamówienia. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją płatności „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych” do czasu podanego na stronie internetowej należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedającego (1 – 2 dni robocze).


5. Wszystkie zamówienia z opcją płatności „za pobraniem”, złożone w dni robocze wysyłamy w ciągu 24h nie licząc sobót i niedziel!


6. W przypadku zamówienia z opcją płatności „przelew” lub „płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych”, towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Sprzedającego, w dniu zaksięgowania wpłaty – jeśli zaksięgowanie będzie miało miejsce w dzień roboczy do godziny 12:00, w następnym dniu roboczym – jeśli zaksięgowanie będzie miało miejsce w dniu roboczym po godzinie 12:00 lub w dniu wolnym od pracy.


7. Kupujący jest informowany o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia z jakichkolwiek przyczyn z wyprzedzeniem, drogą mailową lub telefonicznie.


8. Jeżeli wydłużenie terminu dostawy jest planowane, informacja o dłuższym terminie dostaw jest umieszczona na stronie www.coralsea.pl.


9. Wysyłka realizowana jest w dni robocze. Oznacza to, że towar, za który zaksięgowano wpłatę w piątek przy opcji płatności „przelew” lub „płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych” lub  że towar z opcją płatności za pobraniem, na który zamówienie złożono w piątek, zostanie wysłany najpóźniej w poniedziałek w tygodniu następnym, o ile poniedziałek nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy.


10. W momencie wysyłki towaru zostanie wysłany mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia na adres podany przez Kupującego w trakcie rejestracji. Jeżeli Kupujący nie otrzyma potwierdzenia wysyłki w ciągu 24 godzin od założonej daty księgowania płatności (zazwyczaj jeden dzień lub dwa dni robocze ) lub złożenia zamówienia za pobraniem, prosimy o kontakt - przyspieszy to procedurę wysyłki w przypadku ewentualnych problemów z informacją o wpłacie lub zakupie.

11. Jeżeli zamówiona przesyłka nie dotarła do Kupującego w maksymalnym terminie określonym zgodnie z wskazanymi powyżej zasadami, prosimy o kontakt - będzie to podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej z naszej strony.

12. Kupujący zobowiązuje się do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera, czy towar nie został uszkodzony mechanicznie w trakcie transportu, jeżeli zostanie stwierdzone uszkodzenie należy spisać protokół szkody, tylko na podstawie tego protokołu będziemy mogli złożyć reklamację u przewoźnika, jeżeli kupujące tego nie dokona może wówczas sam złożyć reklamację na Poczcie lub w Inpost poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego.

https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/

V. Prawo odstąpienia od umowy

1. Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy towaru.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedającego:


Adres:

sklep PAWI
ul. Niewodniczańskiego 100
30-698 Kraków

e-mail [email protected]
telefon: 12 3074070

O swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednostronnego oświadczenia (na przykład pismem przesłanym pocztą, pocztą elektroniczną, telefonicznie)

4. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego w sieci.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

VII. Procedura reklamacyjna

1. Na sprzedawany towar Sprzedający udziela gwarancji na okres od 1-24 miesięcy od daty zakupu (okres gwarancyjny podany jest w opisie każdego sprzedawanego towaru).

2. Jeżeli towar ma wady, niezależnie od roszczeń z tytułu gwarancji, Sprzedający odpowiada wobec Kupującego również z tytułu rękojmi.

3. Szczegóły procedury reklamacyjnej:

UWAGA! Towar z naszą plombą, prosimy jej nie zrywać ani też nie uszkadzać w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uwzględniona a towar straci gwarancję. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem: [email protected] , lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na koszt własny. Towar który nosi ślady uszkodzeń mechanicznych nie podlega reklamacji oraz traci gwarancję. Towar odesłany na reklamację powinien w środku posiadać pismo zgłoszeniowe z informacjami: - dane kupującego - imię, nazwisko, osoby kupującej i telefon kontaktowy - adres do odesłania towaru po naprawie (inaczej wyślemy na adres podany w formularzu). Sprzedawca w ciągu 21 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Klienta, naprawa towaru może trwać do 30 dni od daty otrzymania towaru (czas transportu towaru do producenta).Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Towar po naprawie jest odsyłany przez sprzedawcę na jego koszt.

4. Reklamowany towar należy bezpiecznie zapakować i odesłać wraz ze zgłoszeniem na adres:

PAWI
ul. Niewodniczańskiego 100
30-698 Kraków

5. Do przesyłki prosimy załączyć dowód zakupu (lub jego kopię) lub inny dokument potwierdzający zakup. W przypadku faktury VAT wystarczające jest podanie numeru faktury.

VIII Polityka prywatności

1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Kupujących Sklepu Internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający.

2. Składając zamówienie Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie podanych danych osobowych w celu realizacji umów sprzedaży. Dane są przekazywane dobrowolnie.

3. Kupujący ma prawo do dostępu do treści swoich danych oraz do kontroli przetwarzania danych, które jego dotyczą,  a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

4. Dane osobowe umieszczone w bazie sklepu www.pawi.pasaz24.pl są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umów sprzedaży. W związku z tym mogą być udostępniane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Kupującego.

5. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997r. nr 133 poz. 883)

IX Rozstrzyganie sporów

1. Wszelkie spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i/lub w związku z zawarciem umów miedzy Sklepem a Kupującym będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości miejscowej zgodnie z ustawą kodeks postępowania cywilnego.

2. Kupujący będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży

b) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą.

c) Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email [email protected]lakonsumentow.pl.

Witryna stworzona na platformie